2009. szeptember 13., vasárnap

60. születésnap

Az apósom múlt héten ünnepelte 60. születésnapját és jó kis meglepetés bulit szerveztünk neki. Magáról az ünnepelésről tudott, csak a távoli rokonok látogatása volt számára a meglepetés, na meg az ajándékok és a torta. :-)

Sokat törtük a fejünket, hogy mi lenne az ideális ajándék, végül amelett döntöttünk, hogy átalakítok egy fotóalbumot és megkapja hozzá majd az aznap készült képeket is. Az elkészítésben nagy segítségemre volt Zsófi leírása, amit ezúton is köszönök! A végeredmény egészen felülmúlta a várakozásaimat, mert nem csupán hímzés került az elejére, hanem ötvöztem egy kis foltvarrással is a borítót.

Íme a nagy mű:



Az időjárás kicsit megtréfált minket, de mire kiértünk a helyszínre szerencsére kisütött a nap és nyugodtan főhetett a bográcsban a gulyás és teríthettünk a teraszon, mert el sem fértünk volna 18-an a pici faházban, ha netalán esik az eső. A hangulat remek volt, mindenki jól érezte magát, jó volt, hogy összejött egy kicsit a család ezen része is, mert ritkán adódik ilyesmi, azt meg ki kell használni.

Festettem még poharakat is, mindenki névre szólót kapott. Egy valamit nagyon megtanultam közben, nem szabad az üvegfestékes poharat mosogatógépbe rakni... hát én megtettem és szépen eltűnt az egész munkám a poharakról, a maradékot Andris kaparta le alkohollal. Viszont a második festés már szebben sikerült, szóval azért előnye is volt a dolognak.
A miskolci rokonok egyedi pólóval készültek az apósom fényképével és az albumon is látható felirattal, így mindenki azonos mezben feszített. :)

1 gondolat:

Dóra írta...

Azért hatvan évesen fura, hogy valaki Vilike:-DD Az ajándék viszont szép lett a poharakon meg jót vihogtam, de legalább én a te károdon tanultam:-DD