2011. július 19., kedd

Mirabilia SAL - Butterfly Fairy (3)

Megküzdöttem a hajával, így most már "csak" a gyöngyök hiányoznak róla. Alábecsültem szemre a mennyiséget, mert rajta is lesz 405 darab összesen... meggondolandó, hogy csináljam meg most, vagy hagyjam a végére az utolsó nővel együtt. A Lady of the Mist tényleg szerény ilyen szempontból a maga 62 darabjával, viszont neki van színváltós fonala, alig várom már, hogy kipróbálhassam, hogyan fognak kijönni a rózsák a ruháján és a hajában. 

De vissza a Pillangótündérre, még mindig nagyon tetszik, örülök, hogy lecseréltem és hogy ekkora lökést adott ennek az egésznek az elkészítéséhez. Egy szóval: imádom! :)

 

7 gondolat:

Judit írta...

405 db gyöngy??? Te jó ég, az rengeteg, de biztos gyönyörű lesz! :D

Anita írta...

Ez nem olyan sok az eddigiekhez képest és úgy elveszik ez a rengeteg gyöngy a ruháján, a hajában meg a többi helyen.

unikat írta...

Csodás!

Unknown írta...

ámulok és bámulok :) GYÖNYÖRŰ :)

Unknown írta...

Te jutottál erről eszembe:

http://4szoba.hu/cikk/tech/2754-himezz-az-iphone-ra

:) :)

Dóra írta...

Szépen haladsz vele! Nálam a 8. nőci félkészen áll. Nincs kedvem hozzá, úgyhogy félretettem megint. Pedig már olyan közel van a befejezés. Ilyenkor kezdek félrekacsintgatni!

És hát a gyöngyözés ennél állati!

Anita írta...

Köszönöm mindenkinek! :)

Dóra, az Enchanted Mermaidnek a legdurvább a gyöngyözése, ez ahhoz képest gyerekjáték lesz... bár én több, mint a fele nőt lehagytam ugye, de nekem ennyi bőven elég is lesz. :)
Még egy kicsit tarts ki a hímzésben, mert olyan szép lesz, ha elkészül!