2009. november 22., vasárnap

Christmas Elf Fairy (8) - kész

Elkészültem vele, holnap viszem a keretezőhöz! :)))


Életemben először gyöngyöztem rámával, de nem hittem volna, hogy ekkora lehet a különbség, sokkal szebb lett a végeredmény így, mintha kézben gyűrögettem volna. Jó, jó, a damil így is folyton összegabalyodott, de megküzdöttem vele, a kész tündért pedig imádom. Salala, salala! :D

20 gondolat:

Kriszti írta...

Ezt a kis gyönyörűséget csakis imádni lehet!

Névtelen írta...

Csodaszép lett! :)

unikat írta...

Gyönyörű!!!!!

Judit írta...

Annyira, de annyira szép lett!!! :))

Dora írta...

Nagyon tuti lett :) Tetszik!

Barbi írta...

Csudaszép lett! Ugye, hogy kell az a ráma néha! :D

dviki írta...

ugye? Még a végén kedvet kapsz a rámával való hímzéshez....még mindig nem értem, hogy lehet anélkül hímezni??? :DDDDDD

TJ írta...

Egyszerűen karácsonyi:)

Nóra írta...

Nézegettem eddig is, ahogy készült. Annyira bájos lett! Azok az édes csizmák, gombokkal..

Melinda írta...

Meseszép lett!
Kíváncsian várom milyen keretet választasz hozzá!:)

Lorix írta...

Gyönyörű lett!!! Egyszer én is..., remélem ;)

Szentpyr írta...

azta-paszta!!!! gyönyörű munka!

Kriszti írta...

Szerintem is nagyon mutatós lett! Jó volt látni a haladásod lépésről-lépésre, ahogy megszületett a kis tündér!:-) Salala, salala!:-))))

Dorottya írta...

Salala, salala!:-))))
Csodaszépséges! :-)

Dóra írta...

Annyira szép lett! Ráma nélkül gyöngyözni? Még csak az elsőt próbálom gyöngyözni, de ráma nélkül kvitelezhetetlennek érzem:-DD

Ha neadjisten nem tartod meg, gondolj rám! Imádom ezt a kis tündért!

Anita írta...

Köszönöm, köszönöm mindenkinek! :))) Délután viszem a keretezőhöz, nem nagyon hagytam időt magamnak simogatni...

Dora, szerda este te is elkezdheted.
Barbi, Viki, hát igen, lassan élni sem fogok tudni ráma nélkül, nem még hímezni. :DDD
Dóra, egyelőre nem úgy néz ki, de ha mégis sajnos Dorottya hamarabb jelentkezett. ;)

Salala, salala! :DDD

Timici írta...

szépséges lett!!!

parvati írta...

Gyönyörű szép! Imádom a karácsonyt és a Tündéreket ;-)

Anita írta...

Köszönöm nektek is! :))) Ezt a tündért szerintem nem lehet nem szeretni, ha csak kifejezetten tündérellenes valaki...

Aki kíváncsi: tegnap beadtam a keretezőhöz, jövő szerdára kész. Vajszín alsó paszi és bordó bársony felső, vajszín kerettel finom arany gyöngyökkel rajta. Annyira szép lesz, várom nagyon!

Zsófi írta...

Nagyon szép lett! Jó nézegetni!