2010. november 28., vasárnap

Nora Corbett - Letter B (2) készen

Elkészültem vele már egy hete, csak a fotózás nagyon-nagyon nem megy. Vagy fény nincs hozzá, vagy kedvem... ez van. A hímzést viszont imádom és még továbbra is a tündérek rabja vagyok.: Ez a betű egyébként is nagyon tetszik, sokkal jobban, mint mondjuk az én A betűm. Na majd anyukámnál nézegethetem, nekem meg marad a kis szögletes... :)



A keretezésre is nagyon kíváncsi vagyok, három paszpartut is választottam hozzá és talán keretet is sikerült jól eltalálni.

3 gondolat:

Magdi írta...

Gyönyörű lett! mint mindíg...

Laucica írta...

Áááááááááá! Még egy Nora Corbett betűt meglátok valakinél, nem állok jót magamért és én is csinálok egyet! Ezt egyszerűen nem lehet nyugodtan nézni! Túl szép!

Anita írta...

Magdi, köszönöm! :)

Laura, van még egyem, csak még nem publikus, de el tudom küldeni a képeket emilben. ;) Különben is, olyan szép az az L betű! :)