2011. január 28., péntek

Orchideáim

Biztosan volt már ilyen bejegyzésem, mert a szépsegeim száma egyre csak nő és most virágokkal ajándékoztak meg hazatérésem alkalmából a drágáim. Remélem, sokáig nyílnak még majd a bimbóik. 










4 gondolat:

Timici írta...

szépségesek a virágaid!!! imádom én is az orchideákat:o)
nekem is van olyanom, mint az első, de nekem sajnos nem virágzott még újra:(, ha tudod a titkot hogyan kéne virágzásra bírni áruld el, köszi:o)

Anita írta...

Az a helyzet, hogy nincs semmilyen titok, nekem rögtön virágzott a következő hajtása. Észak-keletre néző ablakban vannak az orchideáim, azt úgy vettem észre, hogy nagyon szeretik. A locsolással is hadilábon állok, valamikor csak havonta kapnak vizet, viszont akkor mindig teszek bele egy kupaknyi tápoldatot. Időnként pedig érdemes lehet átültetni őket, mert meghálálják. :)

Timici írta...

azt én is észrevettem, hogy a hideget jobban tűrik, mint a meleegt, nekem most az a 3orchideám virágzik, amelyik olyan ablakban van, ahol nincs alatta radiátor:o) a többi csak zöld:S és most hogy beszéltünk róla végre hozott szárat az egyik Cambriám, ami szintén csak akkor virágzott, mikor a férjem vette, most nagyon kíváncsi vagyok milyen lesz:o)
locsolással én is néha elmaradok, de télen szerintem ezt is jobban tűrik;o)

Anita írta...

Nekem mindegyik radiátoros ablakban van. Egyedül a bokros (ha jól sejtem, ez a Cambria) szokta megsínyleni, mert ő pont abban az időszakban kezd virágozni, amikor kezdünk fűteni és mivel elfelejtem locsolni, rögtön lepotyognak a hirtelen száraz meleg levegőtől a virágai. Ja és az nekem is olyan volt, hogy 2 vagy 3 évet kihagyott, mire újra virágzott, de azóta miden éven megteszi. :)