2014. április 18., péntek

Egy kis húsvét

Persze ilyenkor kit izgat a Mikulás, jöjjenek a nyulak... nos, jöttek is. :) Bár még a végleges formájukra nekik is várniuk kell a tökéletes tojásforma megrajzolásáig minimum, ami el fog tartani egy darabig. Már csak azért is, mert a minta elcsúszott a vászonon, hiába kezdtem én középen (ez az átka ennek a vászonnak, valamiért egyik irányban másképp vannak méretezve a szálak vagy én nem is tudom).

Még tavaly kinéztem magamnak Maja mintáját és most gyorsan ki is hímeztem. Nina fonalaiból nincs itthon készletem, másik kézzel festette meg lusta voltam keresni, így maradtak a DMC fonalak, amit alapvetően nem bánok, bár nekem a nyulak kicsit sötétek lettek. Tehát csokinyulak.


Amint megalkottam a tökéletes tojás formát el nyerték végleges alakjukat, jelentkezem. De elég gyanús, hogy ez már nem idén húsvétkor fog bekövetkezni, hogy a lakást fogják díszíteni.

1 gondolat:

xJuDesign írta...

Nagyon kis helyes lett a hímzésed, szemrevaló nyuszipár:)