2009. június 4., csütörtök

Házassági évfordulónkra

Már régen kiszemeltem ezt az LHN képet, még amikor Márti mutatta a kis topicon... aztán egyszer csak lett minta, de még várt. Aztán szereztem Ritától selyemfonalakat és egyszercsak jött az ihlet, hogy azzal fogom majd kihímezni. Nagyon jó volt a selyemfonallal hímezni, meg egyébként is imádtam ez a mintát, igazi szerelemhízés volt. :-) Először fotóalbum borítót terveztem belőle, de aztán meggondoltam magam, és inkább bekereteztetem, mert ezt a szépséget nem szabad eldugni egy polcon.

LHN: Always and forever
25 ct fein floba, CC Lily pad

11 gondolat:

helen írta...

Jajdeszép :))

Én is hímeztem, második évfordulónkra, lizzie*kate mintát :D

A mi dátumunk: ti évetekből minusz 1, hónapotokhoz plussz 1:D

Bódog évfordulót :))

Anita írta...

Köszi! :-) Tegnap igyekeztünk egy börzsönyi kirándulással méltóképpen megemlékezni, nagyon jó volt.

Lorix írta...

Szuper lett, tetszik a magyar szöveg :)

parvati írta...

Csodaszép! Boldog évfordulót Nektek!
És utólag Nagyon Boldog Névnapot is kívánok!

Jucus írta...

Nagyon kedves kis meglepi magatoknak, én is boldog évfordulót kívánok Nektek!

unikat írta...

Csodaszép lett!
S Gratula!

Márti írta...

Nagyon szép lett és a magyar szöveggel főleg szuper!!! :))))

Névtelen írta...

Ó, gyönyörű lett! :) A szöveg is nagyon jó hozzá! :)

Anita írta...

Köszönöm nektek a kedves szavakat! A magyar szövegen sokat gondolkoztam, de aztán beugrott a meghívónkon lévő idézet eme két sora, így ez került rá végül. :-)

Szentpyr írta...

csoda finom ez az lhn!!!

Zsófi írta...

de szép lett! nagyon tetszik a színe!!!