2014. március 1., szombat

Mirabilia - Miss Valentine (3) készen

Tegnap reggel belevágtam a kontúrozásba, aztán pedig a gyöngyözésbe, ma pedig megékrezett a napsütés a fényképezéshez. :) Kicsit rózsaszín, de tetszik. Volt egy időszak, amiko rószaszín pacának hívtam, amíg csak a szoknyája és a szív alakú doboz volt készen, de még a keze sem sokat segített a dolgon, mert szinte egybefolyt a háromféle rózsaszín fonal, ezt sajnos nem igazán jól választották ki vagy sötétebbre sikerült ez az adag Pink Posey és világosra a Prickly Pear.

A végeredmény azért tetszetős lett:

 Itt még csak kontúrral, gyöngyök nélkül.




4 gondolat:

Laucica írta...

Nagyon-nagyon tetszetős lett a végeredmény! Ilyenkor érzem, hogy milyen keveset hímzek mostanában, pedig mennyire kéne, mert ilyen gyönyörűségek készülhetnek!

Anita írta...

Köszi :) Már a hozzá illő keretről álmodozom...
Az a helyzet, hogy én is kevesebbet hímzek, mint régebben. Ez tündér is hirtelen felindulásból keletkezett és a betegállománynak köszönhető, hogy ilyen gyorsan készen lett.

Neked meg ott vannak a csipkék és horgolmányok, azok is olyan szépek, vagy őket is hanyagolod? Persze értem, mit hiányolsz, mert ugye mindegyik szép csak mindegyik másképp. :)

Edit írta...

Nem is értem, hogy felejtettem el írni, amikor először itt jártam, és megnéztem a kész képet...
Tetszik ez a kis tündérke. :) Milyen keretet képzeltél el hozzá?

Anita írta...

Köszi, ez bármikor jól esik! :)

Ovális keretet terveztem neki, mint a többieknek is, de a színeket majd csak ott fogom eldönteni. Egyelőre még elképzelésem sincs, hogy mi fog passzolni ehhez a rengeteg rózsaszínhez.