2011. augusztus 3., szerda

Kirándulásbeszámoló IV. - Dobogókő

A Hanami teaház szervezésében vettünk részt ezen a túrán, sok-sok élménnyel gazdagodtunk általa. Kicsit tartottam tőle, hogy bírni fogom-e a túrát, mert viszonylag közel esett az időpont a lábadozási szakaszomhoz, de aggodalmam szerencsére alaptalannak bizonyult. Persze nem mi vezettük a csapatot, inkább közép tájt vagy a sor végén szedtük a lábainkat, itt viszont tényleg igaz volt, hogy a részvétel a fontos. Nagyon jól éreztük magunkat, egészen népes csapat gyűlt össze, kb. 20-an vágtunk neki a lejtőknek és emelkedőknek. A végére azért voltak olyanok, akik lemorzsolódtak vagy siettek vissza a buszhoz. Legkalandosabb szakasz az volt, amikor a turistaútra rakodott farönkökön kellett átmászni vagy valahogy megkerülni a kitermelt fadombot.

A kilátóhelyről (kiindulópontunk volt) gyönyörű látvány tárult a szemünk elé, de a túra során is sok szépséget láthattunk, na meg nem utolsó sorban finom teákat kóstolhattunk. Aki nem sietett, annak még a végén a kilátónál is jutott egy-két csészével, sőt mi ajándékba is kaptunk egy kis adag Puerh teát kóstolónak.

Jó kis csapat gyűlt össze, jókat beszélgettünk séta közben, időnként persze alig vártuk, hogy az emelkedő/kaptató végére érjünk, de összességében remek volt a hangulat. Remélem, még idén eljutunk velük egy újabb túrára és nem riadunk vissza mindenféle időjárási viszonyoktól.

4 gondolat:

Unknown írta...

már csak az útvonalat nem árultad el, de talán a Zsivány-sziklákat érintettétek?

Anita írta...

Hát persze, hogy lemaradt az útvonal, mert nem emlékszem már merre jártunk és utána nézni sem tudtam. Eddig...
Ezt az útvonalat jártuk be: Dobogókő - Két-bükkfa-nyereg - Fekete-kő - Pilis-nyereg - Vaskapu-völgy - Zsivány sziklák - Thirring körút - Dobogókő.

Unknown írta...

igazándiból csak kiváncsi voltam, hogy felismertem-e a Zsiványsziklákat :) Ezek szerint igen :) Akkor ez még az a túrátok, amikor Andris érdeklődött nálam, hol praktikus parkolni POmázon... az jó rég volt :)

Én is le vagyok maradva a blogommal :( és sajna azt érzem, hogy egy idő után nincs értelme irni, mert nem tudom visszahozni az akkori érzéseket...

Anita írta...

Igen, ez még az áprilisi túra... legalább a képpel dokumentált dolgokat igyekszem behozni. Sok minden nálam is biztosan kimarad, mert már nem tudom felidézni, hogy hogyan is volt pontosan. De talán nem is kell mindent feljegyezni és talán nem is volt annyira fontos, ha nem éreztünk késztetést arra, hogy valamilyen formában megörökítsük.