2009. február 23., hétfő

Számvetés

Már ami a terveimet illeti, azt hiszem, nem ártana erre a blogra is egy összegzést írnom, hogy miket is tervezek elkészíteni 2009-ben, és mi az, ami megvalósult a decemberben készített listámról.

A decemberi lista:
- 23. zsoltár - kész
- angyalkás faliakasztó - kész, még mindig kinn díszeleg, lassan cserélem valami tavaszira :-)
- Aum jel - kész
- kézimunkatáska - nem tudom, valaha elkészül-e, most mindenesetre szünetel
- Mary Poppins - ez is kényszerpihenőn van, de lassan megint előveszem vonatos hímzésnek
- BC Snappers - elkészült, a keretezést várja
- tulipános terítő - még nem vitt rá a lélek, pedig egy hét alatt készen lehetnék vele és akkor lehetne egy tavaszi sk. terítőm
- Tulip Trio - félretettem pihenni
- Petal fairy - még mindig csak terv, de már tudom, hogy imádni fogom hímezni
- Always and forever - a szöveget magyarítottam, a hímzés még odébb van
- A betű Nora Corbettől - megérkeztek hozzá a fonalak, a hímzés még később
- Sárkány SAL (Trick or Treat Fairy az LHN csészék helyett) - nos ez most az aktuális kedvencem
- Mirabilia SAL - az anyag és a többi hozzávaló megvan, már azt is kitaláltam, miből lesz a keret a nőcik köré, úgyhogy lehet, hogy ebbe is belekezdek hamarosan

És akkor amivel bővült a kör:
- Holly és Tigerlily a Petal Fairy mellé, ők a hálószobát fogják díszeteni majd egyszer az IKEÁ-s képek helyett, amiket egyébként szeretek, csak már jó négy éve ezeket nézzük és elég unalmas már...
- a hortenzia, amit karácsonyra kaptam,
- PIF ajándékok, egy már készülget nagyon, a többire meg megvan az ötletem (ezeket júliusig el kell készítenem),
- mütyür Dorottyának, neki még mindig tartozom karácsony óta, nagyon itt az ideje varrógépet ragadni.

A mérlegem nem is olyan rossz, de azért van még bőven tennivalóm az idei évre, és már majd két hónap eltelt.

Ui: Lehagytam a listából két RR kendőt, amit Dorottyának és Klaudiának ígértem meg, hogy befejezem a kilépett csapattagok helyett.

4 gondolat:

Dorottya írta...

Nem is tartozol nekem semmivel.....

Anita írta...

Igaz, a meglepetéssel nem tartozik az ember, az csak úgy érkezik. :-)

Valikaa írta...

Nagyon szép terveid vannak!! :)

Anita írta...

Köszi, igyekszem majd minél sűrűbben mutogatni őket, ahogy készülnek. Azt hiszem, ezt szeretem az egyik legjobban a hímzésben, ahogy "rajzolódik" ki a minta az anyagon. :-)